POLITYKA PRYWATNOŚCI


Prosimy o zapoznanie się z niniejszą Polityką prywatności w celu zrozumienia naszych działań dotyczących Twoich danych osobowych i sposobu ich przetwarzania. Korzystając ze strony internetowej należącej do Administratora wyrażasz zgodę na postanowienia zawarte w niniejszej Polityce.


I. ZAKRES NINIEJSZEJ POLITYKI

Przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności. Pragniemy zapewnić, że traktujemy Twoje dane ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

Niniejsza polityka opisuje rodzaje danych, jakie możemy od Ciebie zbierać lub jakie możesz przekazywać nam oraz zasady ich zbierania, wykorzystywania, przetwarzania, ujawniania i ochrony.

Znajdziesz tu także informacje o uprawnieniach, które przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, w szczególności o prawie związanym z dostępem do danych, możliwości ich aktualizowania, a także podejmowania pewnych decyzji, co do sposobu wykorzystania Twoich informacji.

Niniejsza Polityka obejmuje zarówno nasze procedury online, jak i offline dotyczące gromadzenia danych.

Polityka obowiązuje wszystkie osoby odwiedzające stronę dostępną pod adresem https://evapify.pl/

Niniejsza Polityka może ulegać zmianom, zatem prosimy regularnie odwiedzać nasz Serwis.

Na stronie mogą znajdować się linki do stron internetowych innych podmiotów. Podmioty te mogą mieć własną politykę prywatności, z którą należy się zapoznać. Nie ponosimy odpowiedzialności za praktyki dotyczące prywatności stron trzecich.

Niezależnie od postanowień niniejszej Polityki, w niektórych sytuacjach możemy wystąpić o Twoją wyraźną i dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, jeżeli zgoda taka jest wymagana na mocy prawa.


II. DEFINICJE

Administrator (Administrator Serwisu/Administrator danych osobowych Użytkowników Serwisu) – Evapify Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres siedziby: ul. Gimnazjalna 18, 01-364 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000937672, REGON: 520654182, NIP: 5272980541.

Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.

Polityka – niniejsza Polityka prywatności.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Serwis – strona internetowa prowadzona przez Administratora pod adresem: https://evapify.pl/

Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.


III. ŹRÓDŁA DANYCH

Dane osobowe mogą być przez nas zbierane w następujący sposób:

• strona internetowa Administratora – za pomocą formularzy dostępnych w Serwisie,

• poprzez analizę logów dostępowych,

• informacje dostarczone przez Użytkownika telefonicznie, listownie,

• korespondencja e-mail, SMS oraz inne wiadomości elektroniczne obejmujące komunikację elektroniczną między Użytkownikiem a Administratorem,

• formularze zapisu do newslettera wypełniane bezpośrednio w Serwisie lub w punktach sprzedaży prowadzonych przez Administratora.


IV. PRZETWARZANIE DANYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z SERWISU

W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika.


V. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH W SERWISIE

a) Korzystanie z Serwisu

Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora:

• w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

• w celu spełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, takich jak weryfikacja wieku, wynikających z ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

• w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;

• w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.

b) Formularz kontaktowy

Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu elektronicznych formularzy kontaktowych. Skorzystanie z formularza wymaga podania danych osobowych, niezbędnych do nawiązania kontaktu z Użytkownikiem i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.

Dane osobowe przetwarzane są:

• w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), za jaki uważamy odpowiedź na zapytanie, utrzymanie konwersacji, udzielenie informacji; w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

• w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu statystyk zapytań zgłaszanych przez Użytkowników za pośrednictwem Serwisu w celu doskonalenia jego funkcjonalności.

c) Rozpatrywanie reklamacji

Dane osobowe przetwarzane w związku ze złożoną reklamacją wykorzystujemy w celu:

• wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z przepisami reklamacyjnymi wynikającymi m.in. z Kodeksu cywilnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);

• ustalenia, dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Dane przetwarzamy do czasu upływu rękojmi lub rozliczenia reklamacji. Podanie danych jest konieczne do realizacji procesu reklamacyjnego. Brak podania danych uniemożliwi nam rozpatrzenie reklamacji.

d) Newsletter

Twoje dane osobowe mogą być wykorzystywane przez Administratora, aby kierować do Ciebie treści marketingowe różnymi kanałami tj. za pośrednictwem poczty e-mail, drogą SMS/MMS oraz za pomocą połączeń telefonicznych. Takie działania są podejmowane przez Administratora wyłącznie w przypadku, gdy wyraziłeś na nie zgodę.

Dane osobowe są przetwarzane:

• w celu przesłania zamówionej informacji handlowej – podstawą prawną przetwarzania jest wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

• w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu oceny skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych.

Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę wycofać można albo poprzez skorzystanie z przycisku anuluj subskrypcję, który dostępny jest w każdym mailu wysyłanym do Ciebie albo zgodnie z zasadami opisanymi w części VII niniejszej Polityki.

e) Marketing

Dane osobowe klienta biznesowego mogą być wykorzystywane przez Administratora, aby kierować do niego treści marketingowe różnymi kanałami, tj. za pośrednictwem poczty e-mail lub bezpośrednio podczas realizowanych spotkań biznesowych. Takie działania są podejmowane przez Administratora wyłącznie w przypadku, gdy klient biznesowy wyraził na nie zgodę, którą może wycofać w dowolnym momencie.

Dane osobowe przetwarzane są w celu przesłania informacji o nowej ofercie produktowej – podstawą prawną przetwarzania, jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w związku z wyrażoną zgodą.

Administrator może w niektórych przypadkach realizować także marketing bezpośredni za pośrednictwem poczty tradycyjnej. O zamiarze prowadzenia tego rodzaju marketingu Użytkownik zostanie odrębnie poinformowany. Względem tego rodzaju marketingu Użytkownikowi przysługuje prawo sprzeciwu.


VI. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane Użytkownika przetwarzane są przez czas korzystania z Serwisu lub prowadzenia korespondencji z Użytkownikiem, natomiast w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - do momentu jego zrealizowania lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie Twojej zgody, do czasu jej wycofania lub zrealizowania przez Administratora celu, w którym dane zostały zebrane.

Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.


VII. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA

Użytkownikowi przysługują następujące prawa:

a) prawo dostępu do treści danych (art. 15 RODO);

b) prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO);

c) prawo do usunięcia danych, jeśli Twoje dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, a Administrator nie ma podstaw do ich przetwarzania, np. na podstawie Twojej zgody albo realizacji obowiązku prawnego (art. 17 RODO);

d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);

e) prawo do przenoszenia danych (art. 20 ROD);

f) prawo do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO) (w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu);

g) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (art. 7 ust. 3 RODO);

h) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), o ile uznasz, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów RODO.

Powyższe prawa nie zawsze mają charakter bezwzględny. W indywidualnych przypadkach Twoje prawa mogą być ograniczone lub wykonanie niektórych praw jest uzależnione od spełnienia innych wymagań prawnych. W każdym przypadku po otrzymaniu Twojego wniosku udzielimy Ci stosownych wyjaśnień, jeżeli nie będziemy mogli zrealizować któregoś z Twoich żądań.

W celu realizacji powyższych uprawnień prosimy o kontakt e-mail na adres Administratora wskazany w punkcie XIII poniżej lub kontakt pisemny na adres Administratora wskazany w punkcie XIII poniżej. Administrator informuje, iż przed przystąpieniem do realizacji praw, o których mowa powyżej, dokonuje weryfikacji tożsamości osoby składającej wniosek, tym samym może zwracać się z prośbą o przedstawienie dodatkowych informacji w celu prawidłowej identyfikacji.

Administrator realizuje prawa osób, których dane dotyczą w terminie przewidzianym w art. 12 RODO.


VIII. ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Twoich danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w punkcie 5 powyżej mogą być:

• osoby upoważnione przez Administratora danych – pracownicy oraz współpracownicy;

• podmioty, którym Administrator danych powierzył przetwarzanie danych osobowych (podmioty przetwarzające) na podstawie zawartych umów;

• podmioty, którym Administrator danych zobowiązany jest udostępniać dane na podstawie przepisów prawa;

• podmioty zarządzające Serwisem, firmy świadczące usługi hostingowe, usługi IT, usługi analityczne i wsparcie działań marketingowych, podmioty świadczące obsługę informatyczną oprogramowania stosowanego przez Administratora;

• podmioty powiązane z Administratorem, w tym spółki z jego grupy kapitałowej.

W przypadku uzyskania zgody Użytkownika jego dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych.

Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.


IX. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY

Dane Użytkownika mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

a) współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych;

b) stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;

c) stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy,

lub będą przekazywane wyłącznie odbiorcom, na przekazanie którym Użytkownik wyraził zgodę.

Z uwagi na korzystanie z usług między innymi Google dane Użytkownika mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google stosuje mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne.

Szczegółowe informacje dostępne są w treści polityki prywatności każdego z dostawców tych usług, dostępnych na ich stronach internetowych. Przykładowo:

Google LLC: https://policies.google.com/privacy?hl=pl

Obecnie usługi oferowane przez Google dostarczane są głównie przez podmioty znajdujące się w Unii Europejskiej. Należy, jednakże każdorazowo zapoznać się z polityką prywatności tych dostawców w celu otrzymania aktualnej informacji w zakresie ochrony danych osobowych.


X. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.

Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.

Podane przeze Ciebie informacje nie podlegają zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.


XI. PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie treści umieszczone w Serwisie stanowią przedmiot praw autorskich Administratora Serwisu (np. zdjęcia, teksty, video) i podlegają ochronie na mocy przepisów prawa. Administrator nie wyraża zgody na kopiowanie tychże treści w całości lub części bez jego wyraźnej, uprzedniej zgody.

Treści umieszczone w Serwisie są aktualne na dzień ich zamieszczenia, chyba że wskazano inaczej.


XII. PLIKI COOKIES

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie) podczas korzystania z Serwisu.

Pliki cookies stosowane na stronach internetowych Administratora nie przechowują danych pozwalających na bezpośrednią identyfikację. Dane uzyskane w ten sposób nie będą przesyłane i udostępniane stronom trzecim tj. podmiotom innym niż Administrator strony internetowej.

Aktywność Użytkownika w Serwisie, w tym jego dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza również te dane w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania nim, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Do czego są wykorzystywane Pliki cookies w Serwisie?

a) Administrator wykorzystuje pliki cookies przede wszystkim, aby umożliwić Użytkownikowi dostęp do Serwisu i ułatwić Użytkownikowi korzystanie z niego.

b) Administrator wykorzystuje pliki cookie w celu prawidłowego działania stron internetowych w ramach Serwisu.

c) Administrator wykorzystuje pliki cookies w celu tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości oraz w celu marketingowym – jednak wyłącznie wtedy, gdy Użytkownik wyrazi na to zgodę przy pierwszym wejściu do Serwisu.

Jakie rodzaje Plików cookie są wykorzystywane w Serwisie?

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a) sesyjne – są to pliki tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania;

b) stałe – są to pliki przechowywane są przez czas określony w ich parametrach lub do czasu usunięcia ich przez Użytkownika.

c) niezbędne – są to pliki instalowane, aby zapewnić Użytkownikowi dostęp do Serwisu i jego podstawowych funkcji, nie wymagają zatem zgody Użytkownika. Bez niezbędnych plików cookies Administrator nie byłby w stanie świadczyć Użytkownikom usług w ramach Serwisu.

d) statystyczne – umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Pomagają rozpoznać, które strony są mniej lub bardziej popularne, i zrozumieć, jak Użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu Administrator może poprawiać wydajność Serwisu.

e) reklamowe – wykorzystywane są w celu dostarczenia reklam zgodnych z zainteresowaniami i preferencjami Użytkowników. Na podstawie informacji z tych plików i aktywności w innych serwisach jest budowany profil zainteresowań Użytkowników.


W tabeli poniżej, prezentujemy szczegółowe informacje na temat wykorzystywanych plików cookies na stronie Administratora:


Zewnętrze pliki cookies

Administrator stosuje następujące pliki cookies podmiotów trzecich w ramach Serwisu:

• Google Analytics 

Pliki cookies Google Analytics są to pliki wykorzystywane przez spółkę Google w celu analizy sposobu korzystania z Serwisu przez Użytkownika, do tworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania Serwisu. Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji użytkownika ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners.


W danych przekazywanych do Google Analytics wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC, są to dane takie jak:

a) Zapamiętywanie unikalnego ID służące do generowania statystyk zawierające dane o wykorzystaniu witryny przez użytkownika. 

b) Zbieranie danych o liczbie odwiedzin witryny przez użytkownika a także o datach pierwszej i najbardziej aktualnej wizyty.

c) Zbierania danych demograficznych oraz danych o zainteresowaniach. 

d) Zbieranie danych o języku w jakiego używa użytkownik w swojej przeglądarce

e) Zbieranie danych o lokalizacji urządzenia z jakiego korzysta użytkownik przeglądając witrynę.

Zmiana ustawień w zakresie cookies 

W Serwisie stosowana jest platforma zarządzania zgodą (CMP), aby ułatwić Użytkownikowi zarządzanie swoimi preferencjami w zakresie cookies.

Użytkownik może za pomocą CMP zmieniać swoje ustawienia dotyczące Plików cookie. CMP pozwala:

a) pozyskać szczegółowe informacje na temat Plików cookie wykorzystywanych w Serwisie oraz zaufanych partnerów Administratora;

b) wyrazić i wycofać zgodę na wykorzystanie przez Administratora i zaufanych partnerów opcjonalnych Plików cookie;

c) zmieniać wybrane wcześniej ustawienia.

Zmiana ustawień w zakresie plików cookie z poziomu przeglądarki internetowej

Użytkownik ma możliwość samodzielnego zarządzania cookies. W przeglądarce jest możliwość zaakceptowania obsługi „cookies”, co pozwala na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez Serwis lub określenia ustawień dla różnych typów „cookies”.

Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies. Może to spowodować pewne utrudnienia w korzystaniu z Serwisu. 

Wycofanie zgody na wykorzystanie plików cookies możliwe jest za pośrednictwem ustawień przeglądarki. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami:

• Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

• Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

• Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647

• Opera: http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html

• Safari: https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=en-GB


Użytkownik może w każdej chwili zweryfikować status swoich aktualnych ustawień prywatności dla wykorzystywanej przeglądarki przy wykorzystaniu narzędzi dostępnych pod poniższymi linkami:

• http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory 

• http://optout.aboutads.info/?c=2&lang=EN 


XIII. DANE KONTAKTOWE

Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: info@evapify.pl lub pisemnie na adres Evapify Poland sp. z o.o. ul. Gimnazjalna 18, 01-364 Warszawa.


Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@evapify.com w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.


XIV. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.


Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 12 kwietnia 2023 roku.

ul. Gimnazjalna 18

01-364 Warszawa


NASZE MARKI

WSPARCIE

ul. Gimnazjalna 18

01-364 Warszawa


NASZE MARKI

WSPARCIE

Evapify Poland Sp. z o.o. © 2023 Copyright

Twój koszyk jest pusty Kontynuuj
Koszyk
Suma częściowa:
Zniżka 
Zniżka 
Pokaż szczegóły
- +
Wyprzedane